Gyakori kérdések


Vissza lehet küldeni a megvásárolt terméket, ha mégsem tetszik?

Amennyiben a fogyasztó élni kíván az indoklás nélküli elállási joggal, abban az esetben köteles az elállási szándékát tartalmazó elállási nyilatkozatot a termék kézhezvételétől számított 14 napon belül az alábbi elérhetőségre elküldeni: info@rovidarudiszkont.hu A termékek visszaküldési címe: Crea-Case Kft. 4326 Máriapócs Vasút út 3. A visszaküldéssel járó költségek a fogyasztót terhelik. Utánvétes csomagot nem áll módunkban átvenni. A visszaküldött termék vételárát banki átutalással juttatjuk vissza a megrendelőnek.


Hogyan és milyen számlát kapok?

Webáruházunk E-számlát használ, amit e-mailben küldünk ki az ügyfeleknek a megrendelés postázásával egy időben. A weboldalon feltüntetett árak tartalmazzák a 27% Áfát.

FONTOS: rendelés során pontosan adja meg az email címet, mert a számlát és a futárszolgálati értesítőt is email-ben küldjük! Ellenőrizze a levelezőrendszer SPAM mappáját is. Ha valami oknál fogva nem kapta meg a számlát, akkor jelezze ügyfélszolgálatunknak, és újraküldjük.


Hogyan fizethetem ki a megrendelt termékeket?

A vásárlás során a következő lehetőségek közül lehet választani:

Utánvétes fizetés
– ebben az esetben a futárnak kell fizetni a csomag átvételekor készpénzben vagy bankkártyával

Előreutalás
– a rendelés végösszegét el kell utalni a bankszámlánkra, melyhez a rendszer automatikusan díjbekérő számlát küld, amikor befejezi a rendelést. A pénz beérkezése után átadjuk a futárnak a csomagot. A csomag átvételekor már nem kell fizetni semmit.

Barion bankkártyás fizetés

-a rendelés során lehetőség van bankkártyával is fizetni, a Barion rendszerén keresztül, mely teljesen biztonságos. További részletek: https://rovidarudiszkont.hu/mit-jelent-a-barion/


Mit kell tennem, ha a megrendelés leadása után meggondoltam magam?

Ezt mihamarabb jelezze ügyfélszolgálatunknak lehetőleg telefonon, hogy törölhessük a rendelést, mielőtt elküldjük a csomagot. Ha a vásárlás során előreutalást választott, úgy 3 munkanapig tudunk várni az utalás teljesítésére, ezután a rendelést töröljük és az érintett termékeket visszatesszük készletbe.


Hogyan adhatok le rendelést?

webshop felületén, amit úgy alakítottunk ki, hogy bárki számára könnyű és egyértelmű legyen a használata. Ha elakadna a weboldal használata során, keresse ügyfélszolgálatunkat.

Email-ben vagy telefonon nem tudunk rendelést fogadni.


Hány napon belül kapom meg a rendelésem?

A rendelést raktáron lévő termék esetén 1-2 munkanapon belül elküldjük. A 12 óráig leadott rendelést jó eséllyel a következő munkanapon szállítja ki a futár. Weboldalunk úgy van beállítva, hogy valósan mutatja a termékek készletét. Ha mégis előfordulna, hogy nem pontos a készletkezelés, azért felelősséget nem tudunk vállalni. Ilyen esetben azonnal felvesszük a kapcsolatot a megrendelővel további egyeztetés céljából.


Át tudom venni a rendelésem személyesen?

Igen, a következő címen: 4326 Máriapócs, Vasút út 3. A személyes átvétel előtt mindenképp egyeztessen velünk telefonon, vagy email-ben (info@rovidarudiszkont.hu +36203455614). A megrendelt terméket a megrendeléstől számított 5 napig tároljuk. Amennyiben ez idő alatt nem keres bennünket a rendelése átvételével kapcsolatban, úgy a rendelését 5 nap után töröljük. Ha ezután mégis szeretné a terméket, újra meg kell rendelnie.

Személyes átvétel esetén csak készpénzzel lehet fizetni!